Participation in the International Conference on ITO-2008 " |
|
|
See the original article Інститут дистанціного навчання презентував загальноуніверситетський проект «Електронна педагогіка», його представляли: - директор Інституту дистанційного навчання, проректор з дистанційної освіти та інноваційних технологій навчання професор Кудін А.П., - завідувач лабораторії електронних засобів навчання, викладач кафедри інформаційно-комунікаційних технологій і електронних засобів навчання Жабєєв Г.В Коло проблем, що було представлено на конференції, включало наступні головні теми: - Інноваційні технології в освітньому просторі дослідницького університету. Передбачувані теми:
· Інформаційно-освітнє середовище дослідницького університету. · Інновації системи освіти - основа формування єдиного інформаційно-методичного простору університету. · Освоєння інноваційних освітніх технологій науково-педагогічними кадрами університету. · Модернізація освітньої діяльності з урахуванням галузевої специфіки освіти, особливостей розвитку регіонів і регіонально-галузевих потреб в кваліфікованих кадрах. · Модернізація науково-інноваційної діяльності на основі інтеграції науки, освіти і виробництва. · Міжнародна діяльність університету. - Перспективи використання інформаційної інфраструктури наноіндустрії у сфері науки і освіти. Передбачувані теми:
· Роботи в рамках ФЦП "Розвиток інфраструктури наноіндустрії в Російській Федерації на 2008-2010 роки". · Формування кадрової інформаційно-аналітичної системи наноіндустрії. · Формування інформаційної інфраструктури наноіндустрії. · Участь в розробці програм навчання і популяризації знань у області нанотехнологій як єдиної технологічної культури нового століття. · Формування науково-освітніх комплексів у складі національної нанотехнологічної мережі. - Підготовка кадрів вищої кваліфікації для сфери високих технологій. Передбачувані теми:
· Підготовка кадрів вищої кваліфікації для сфери високих технологій на рівні бакалавріата. · Підготовка кадрів вищої кваліфікації для сфери високих технологій на рівні магістрату. · Підготовка кадрів вищої кваліфікації для сфери високих технологій на рівні аспірантури. · Інтеграція наукової і освітньої діяльності для підготовки фахівців з вищим утворенням всіх рівнів (бакалаврів з фундаментальною базовою підготовкою, фахівців, магістрів, аспірантів і докторантів) і виконання наукових досліджень і розробок світового класу. · Забезпечення взаємодії з академічним і галузевим секторами науки, включаючи залучення учених і фахівців даних секторів до викладацької діяльності. - ІКТ в освітньому процесі. Передбачувані теми:
· ІКТ в учбовому процесі освоєння природно-математичних і гуманітарних предметів; · Інформаційно-методичний простір і віртуальні середовища; · Додаткова освіта; · ІКТ в навчанні людей із спеціальними потребами. - Забезпечення безпеки в наукових і освітніх телекомунікаційних мережах. Передбачувані теми:
· Політика інформаційної безпеки. · Уразливість обчислювальних і освітніх систем. · Методи захисту інформації. · Методи захисту інтелектуальної власності. · Методи забезпечення достовірності оцінки результатів навчання. - Цілі, зміст і методика викладання інформатики і ІКТ. Передбачувані теми:
· теорія і методика викладання; · досвід викладання; · підвищення кваліфікації викладачів. - Інтелектуальні технології в освіті. Передбачувані теми:
· Бази знань. · Методи виявлення знань в інформаційних масивах. · Системи підтримки ухвалення рішень.
За матеріалами http://ito.su
|